מטרת התערוכה היא לעודד מכירות ולקדמם. אך מעבר למטרה זו לכל עסק יש אינטרס למתג את עצמו בזמן התערוכה ולמגנט אליו כמה שיותר לקוחות. מיתוג המוצר באופן נכון יעודד את הקהל לרוכשו. המוצר יסקרן וימשוך לקוחות רבים דווקא בצורה החופשית הזאת שהוא על מתקן התצוגה. בלי מילים או נציגי שירות, המוצר יכול לשווק את עצמו בתערוכה, אם השקענו בעיצוב ומראה שלה. החוכמה היא להביא את הלקוח למצב בו הוא רוכש את המוצר בסופו של יום, למרות שקודם הוא אפילו לא חשב על הכיוון הזה. עיצוב מתקני תצוגה לאירועים ותערוכות הוא חלק חשוב מאוד במיתוג המוצר והחברה ולכן יש לבחור את החברה בקפידה.