שיטת השיווק המצליחה ביותר היא שיטת התערוכות והכנסים. שיטה שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, גורפת עימה לקוחות פוטנציאליים רבים שמעלים את נפח העסק ומיתוגו. עם זאת יש השפעה גדולה מאוד לעיצוב התערוכה על הלקוחות, זאת הסיבה שעסקים רבים משקיעים הון רב רק על עיצוב התערוכה, כדי לשחד את העין הבשרנית של הלקוחות במוצר או במותג המדובר. חברת עיצוב התערוכה תשים דגש על עיצוב הדלפקים, לדלפק יש חשיבות רבה בעיצוב, הוא יוצר את הדינמיקה בין הלקוח לנציג העסק, לכן צריך לשים לב בבחירתו, למשל כשמדובר בתערוכת רכבים, ברור שלא יהיה דלפק גבוה כמו במשרד עורכי דין, כי אין לנו כוונה ליצור ריחוק. דלפק נמוך יוצר דינמיקה טובה ידידותית  בין הלקוח לנציג.