בחירת הדלפק הוא סעיף שצריך לשים עליו דגש טרם בחירתו. זאת משום שהוא משדר משו מסוים בין הנציג היושב שם לבין הלקוח הפוטנציאלי. ניקח לדוגמא משרד עורך דין, שם אין שום כוונה ליצור דינאמיקה ושיחה בין המזכירה היושבת שם לבין הלקוח, לכן הדלפק שנפגוש שם יהיה מאוד קר ומנוכר, גבוה ורשמי, עם נוכחות כבדה של עץ יקר וחלון זכוכית. במקביל, כשאנחנו נכנסים לתערוכה קלילה שם רוצים לשווק ולמכור לנו רכבים לדוגמא, הדלפק יהיה מעוצב בצבעים קלילים, הוא יהיה נמוך ועממי, כדי שהלקוח ירגיש בנוח ויוכל לדבר עם הנציג בגובה העיניים אודות המוצר. בתערוכה אין הכוונה ליצור ריחוק, אלא להפך, מחפשים ליצור אוירה קרובה יותר.